cvhunter.hu logo
Ingyenes hirdetésfeladás
Főoldal          Állások          Munkaadóknak
Álláskeresőknek:           Állásértesítő         
Bejelentkezés          Regisztráció

IT helpdesk



Viapan Dologidő Kft.
Viapan Dologidő Kft.
Feltöltve:2020.03.11. 10:49:28
:Lejárt
Hirdetés azonosító:4540

Kezdhetném úgy, hogy: szeretnéd kamatoztatni az idegen nyelvtudásod? Vagy úgy is, hogy szívesen dolgoznál egy pécsi belvárosi irodában, ahol menő onboarding van külföldi betanulással, és egy pörgős IT helpdesk munkaköröd lesz? 

 

Akkor figyelj, jönnek a részletek! Mit csinál egy IT helpdesk-es?

  • A sztereotípiákkal ellentétben nem egész napos telefonálgatásból álló szélmalomharcot vív.

  • Ez igazából ügyfélszolgálati segítségnyújtó feladatkör, ami kulcsfontosságú egy cég életében. 

  • A fő tevékenység a mindennapos informatikai problémák elhárítása. Lényegében, ha bármilyen probléma adódik egy rendszer működésében, vagy egy eszköz használata során, akkor egy IT helpdesk kolléga oldja meg a helyzetet.

  • Mit értünk ez alatt? Például az egyik kolléga nem tud feltelepíteni egy szoftvert, nem megfelelően működik a munkához szükséges programja, elfelejtette a jelszavát, stb. Az erre vonatkozó segítségnyújtás főként német, kisebb részben pedig angol nyelven történik.

  • Változatos munkáról van szó, ahol a kollégák megfelelő szakmai támogatása történik, azért, hogy megfelelően el tudják látni saját feladataikat, informatikai eszközeik segítségével.

 

Megbízónk egy német tulajdonban lévő SSC, a pécsi irodájukban jelenleg közel 50 fő dolgozik. Miután valaki felvételt nyert, helyben kap egy 2-3 hetes betanítást, majd pedig Németországban van egy 2 hetes képzés, ezt követően kezdődhet meg a munka. 

 

Mi kell ahhoz, hogy felvegyenek?

  • A legfontosabb a német nyelvtudás, egy magabiztos, erős középszint elengedhetetlen, különben nem fogod érteni, mit mondanak neked, te pedig nem fogsz tudni segíteni. Emellett az angol nyelvismeretedre is szükség lesz, legalább annyira, hogy megértsd a problémát, és tudd, kihez kell fordulni vele..

  • Kimagasló kommunikációs és remek problémamegoldó készség kell.

  • Számít az is, hogy vannak-e informatikai ismereteid, mennyire vagy jártas az informatikában - természetesen fogsz kapni specifikus szakmai tudásanyagot, de jó, ha nem az alapoktól kell kezdeni.

  • Egy középfokú végzettség (pl. érettségi) elegendő.

  • Jó, ha van B kategóriás jogosítványod, a kiküldetés során szükséged lesz rá - céges autót viszont biztosít a cég.

  • Ha van már tapaszatalat helpdeskben / ügyfélszolgálatban, az mindeképpen előnyös.

Mivel várnak?

  • Alapbér - korábbi tapasztalatok, nyelvismeret függvényében

  • Teljesítményfüggő prémiumrendszer

  • Szép kártya

  • Ingyenes parkoló az irodánál - ha valaki autóval járna

  • Bejárás támogatása (gépkocsi és busz esetén is)

  • Korrekt betanítás

  • Támogató és segítőkész légkör

  • Kiküldetés során céges autó, tankolókártya, napi 3x étkezés, napidíj és szállás biztosított



Ha szimpatikus a lehetőség, önéletrajzzal lehet jelentkezni Dóránál a 05555@dologido.hrszoftver.hu e-mail címen.

Kategória:

Adminisztráció / Irodai munka

Munkavégzés helye:

Baranya megye

Idegen nyelvtudás: Német
Nyelvtudás szintje: Felsőfok
Foglalkoztatás módja: Alkalmazott
Beosztás: Beosztott
Releváns munkatapasztalat: Kevesebb mint 1 év
Minimális képzettség: Szakközépiskola
Vezetői engedély igen


Állás mentése

Néhány hasonló állás a Adminisztráció / Irodai munka kategóriában

Részmunkaidős irodai munkatárs (4765)
Nemzetközi fuvarszervező (4774)
Bérügyintéző, bérszámfejtő (4654)
Számviteli ügyintéző (könyvelés) (4785)
Irodai és eladó munkatárs (4719)
Még több állás


Powered by Curriculum Vitae Hunter Hungary © 2011