Ingyenes hirdetésfeladás
Főoldal          Állások          Munkaadóknak          Támogatóinknak          Ügyfélszolgálat
Álláskeresőknek:           Állásértesítő         
Bejelentkezés          Regisztráció

Adminisztrátor



Bp. Főv. II. ker Önkormányzat IMK
Feltöltve:2024.09.10. 11:26:51
Hirdetés azonosító:8001

Tevékenységi kör (ellátandó feladatok):

  • Beérkező számlákkal kapcsolatos feladatok ellátása,
  • Kiadások, bevételek folyamatos követése,
  • Az éves költségvetés előkészítése, előző évi költségvetés beszámolójához való anyagok összekészítése,
  • Partner szerződések előkészítése / árajánlat kérés, stb./,
  • Partnerekkel való kapcsolattartás.

 

Betöltendő állás jogviszonya:  Közalkalmazotti jogviszony

 

Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája:
Határozott, 40 óra, Általános, Teljes munkaidő

 

Munkavégzés helye:   1021 Budapest, Vadaskerti utca 13.

 

Álláshirdető szervezet bemutatása

Budapest Főváros II. kerületi Önkormányzat, Intézményeket Működtető Központja.  Az Önkormányzat fenntartásában működő bölcsődék, óvodák, szociális és köznevelési intézmények működtetési feladatainak ellátása. A Önkormányzat tulajdonában működő állami fenntartású iskolák gyermekétkeztetésével kapcsolatos feladatainak ellátása.

 

Pályázati feltételek

Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:

  • Büntetlen előélet
  • Cselekvőképesség
  • Magyar állampolgárság
  • Erkölcsi bizonyítvány

 

Elvárt végzettség/képesítés:

Érettségi, vagy középfokú szakképesítés vagy szakképesítés-ráépülés felső középfokú részszakképesítés vagy szakképesítés szakma - középfokú szakképzettség szakképesítés speciális készségfejlesztő szakiskolai szakképzettség, Pénzügy, bank és biztosítás, a 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. melléklete szerint: 19. Pénzügyi és számviteli feladatkör II. besorolási osztály.

 

Egyéb pályázati feltétel meghatározása:

Felhasználói szintű MS Office alkalmazások (különösen a Word és az Excel program ismerete).

Kötelező jogszabályi feltételeknek való megfelelés (magyar állampolgárság, büntetlen előélet,   cselekvőképesség.

 

Pályázati előnyök:

Azonos munkakörben szerzett tapasztalat - legalább 1-3 év szakmai tapasztalat.

 

A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:

  • végzettséget/képzettséget igazoló okirat(ok) másolata
  • fényképes önéletrajz

 

A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

Adminisztrátor(8001) - Budapest - állás további részletei

Kategória: Adminisztráció / Irodai munka
Munkavégzés helye: 1021 Budapest Vadaskerti u.13.
Idegen nyelvtudás: Nem szükséges
Nyelvtudás szintje: Nem szükséges
Foglalkoztatás módja: Közalkalmazott
Beosztás: Beosztott
Releváns munkatapasztalat: 3 és 5 év között
Minimális képzettség: Gimnázium
Vezetői engedély nem



Néhány hasonló állás a Adminisztráció / Irodai munka kategóriában

Projektvezető (7896)
Irodavezető / titkárnő (7969)
Vacancy announcement - Social Secretary-cum-Interpreter (8035)
Vezetői asszisztens (7751)
Tárasházkezelői munkatárs (7916)
Még több állás
© cvhunter.hu. All Rights Reserved.