Ingyenes hirdetésfeladás
Főoldal          Állások          Munkaadóknak          Támogatóinknak          Ügyfélszolgálat
Álláskeresőknek:           Állásértesítő         
Bejelentkezés          Regisztráció

Irodavezető / titkárnő



Ecobit Consulting Kft
Feltöltve:2024.07.30. 09:21:44
Hirdetés azonosító:7969

Az Ecobit Consulting Kft azonnali kezdéssel IRODAVEZETŐ  ASSZISZTENS/ TITKÁRNŐ munkatársat keres 6 órás részmunkaidőbe.

Az Ecobit Consulting Kft, mint software fejlesztő vállalat 1992 óta van jelen a hazai ERP piacon. Az azóta eltelt 32 év során jelentős tapasztalatot szereztünk informatikai tanácsadásban, oktatásban, egyedi szoftverfejlesztésben, kis- és közepes vállalkozások ERP rendszereinek bevezetésében. Programjainkat jelenleg is több száz vállalkozás használja Magyarországon és az Európai Unióban.

 

Elvárások

  • Hasonló munkakörben eltöltött 3+ év releváns tapasztalat
  • Kiváló időgazdálkodási és problémamegoldó készség
  • Pontosság, megbízhatóság, és etikus viselkedés
  • Pozitív, határozott személyiség
  • precíz, felelősségteljes munkavégzés
  • légy önálló, de csapatjátékos is egyben
  • készségszinten használd a Microsoft Office programokat (Word, Excel, PowerPoint)

 

Feladatok

  • ügyvezető munkájának támogatása, szakmai és személyi asszisztenciája
  • számlázás, számlák követése
  • bejövő számlák könyvelési rendszerbe iktatása
  • pénzügy és könyvelés munkájának támogatása
  • banki ügyintézés és kapcsolattartás
  • dokumentumok, táblázatok, hivatalos levelek előkészítése, szerkesztése, formázása
  • dokumentumkezelő rendszer használata, nyilvántartások vezetése
  • egyéb ügyintézési feladatok (fénymásolás, szkennelés, iratkötés, akták kezelése, archiválás)
  • Szerződések, irattár kezelése, nyilvántartása
  • Egyéb ad-hoc, illetve projekt jellegű feladatok teljesítése

 

Amit kínálunk

  • professzionális munkakörnyezet
  • fiatalos, vidám munkahelyi légkör
  • szakmai fejlődési lehetőség
  • Rugalmas munkafeltételek, stabil munkahely
  • Azonnali kezdéssel is várunk csapatunkba

 

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Személyi asszisztens
  • Titkárnő, Titkár
  • Adminisztráció vezető

 

Munkavégzés helye:  1027 Budapest Kapás utca 6-12. – VOC Irodaház

Munka típusa: Alkalmazotti jogviszony, általános munkarend

 

Fényképes önéletrajzot kérünk, a fizetési igény megjelölésével.

Irodavezető / titkárnő(7969) - Budapest - állás további részletei

Kategória: Adminisztráció / Irodai munka
Munkavégzés helye: 1027 Budapest Kapás utca 6-12.
Idegen nyelvtudás: Nem szükséges
Foglalkoztatás módja: Alkalmazott
Beosztás: Beosztott
Releváns munkatapasztalat: 3 és 5 év között



Néhány hasonló állás a Adminisztráció / Irodai munka kategóriában

Projektvezető (7896)
Tárasházkezelői munkatárs (7916)
Irodai munkatárs (8039)
Adminisztrátor (8001)
Vezetői asszisztens (7751)
Még több állás
© cvhunter.hu. All Rights Reserved.